Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2012

Happy Valentine's Day!

Γεια σας και χρόνια πολλά σε όλο τον κόσμο..
Η αλήθεια είναι πως ποτέ δεν μου άρεσε αυτή η γιορτή.. Ποτέ δεν περίμενα αυτή την ημέρα να εκδηλώσω την αγάπη μου, ή να δεχθώ κάποιο δώρο. Τα έβρισκα όλα αυτά εμπορικά και βαρετά..
Στις μέρες αυτές όμως που διανύουμε, νομίζω πως όλοι ψάχνουμε μία μικρή ευκαιρία,να δώσουμε μία ευχάριστη νότα στην καθημερινότητά μας, να δώσουμε και να πάρουμε χαρά!

Happy Valentine's Day...




          Κόκκινο του πάθους...!


                               

                                   
                ESSIE...WHΟ SHE'S RED..     

              Διακόσμηση με αερογράφο..Εδώ θα επικαλεστώ 
                   την επιείκιά σας, γιατί είναι πολύ δύσκολο να κάνεις αεροφράφο 
                   με ένα χέρι.. 
                   
                                         
                                                                             




  • Κάντε σεξ, βρετανική έρευνα που έγινε σε ανθρώπους που έδειχναν νεότεροι απ' την πραγματική τους ηλικία, αποκάλυψε το "ελιξίριο" της νεότητάς τους: σεξ τουλάχιστον δυο φορές την εβδομάδα. Κατά τη σεξουαλική συνεύρεση απελευθερώνονται οι ενδορφίνες, οι γνωστές ορμόνες της πληρότητας και της ευτυχίας, οι οποίες αποτελούν τα καλύτερα "καλλυντικά" για τη διατήρηση της νεανικής επιδερμίδας!!!










                                         

2 σχόλια:

  1. Σύμφωνα με αυτή την έρευνα, κρίνοντας λοιπόν από την εξωτερική μου εμφάνιση, φαίνεται πως σεξάρω κάθε μέρα! Ρε μπράβο μου λοιπόν...!

    Οπότε υποδεχθείτε με τιμή, το πρώτο σχόλιο του Don blazar!

    P.S. Καλή αρχή στο Blog σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ατζυ μου γειά σου!
    Μπες στο μπλόγκ μου, στην σελίδα που λέει : "ΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΒΟΛΤΑΡΩ" και ρίξε μια ματιά. Σε έχω βάλει στη λίστα των ιστολογίων που με ενδιαφέρουν ώστε να το βλέπουν το μπλόγκ σου και άλλα άτομα και να μπαίνουν !!! Φιλιά πολλά!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.